Arii de interes

Am uitat parola
Voteaza
 Newsletter
Despre proiect
Echipa Proiect
14 aprilie 2010

Cristina Pasatoiu, manager proiect

Cristina lucreaza ca foundraiser de 6 ani, muncind pentru atragerea de fonduri din partea a numerosi donori precum Comisia Europeana - Agentia executiva pentru educatie audiovizual si cultura, Balkam Trust Fund, Ministerul Tineretului si Sportului, SAPARD, EAFRD, PO DCA, POS DRU, Cross Border Cooperation Programme Romania - Bulgaria.

Este pe cale de a termina teza de doctorat cu tema Uniunea Europeana Politica de Coeziune, un studiu de caz aplicat in regiunea de sud-vest Romania.

 

Sindrinaru Marian, asistent proiect
Sindrinaru Marian lucreza in dezvoltare organizationala de sase ani de zile. Este presedintele in exercitiu al Asociatiei Euro House Bustuchin de 2 ani de zile.

 

Georgiana Dodescu, consilier financiar

Georgiana Dodescu a lucrat ca economist in cadrul unei firme de consultanta in domeniul contabilitatii pe o perioada de sase ani.

 

Alexandru Diaconescu, asistent proiect

Alexandru lucreaza in mediul ONG-istic de 8 ani. A inceput de la stadiul ca voluntar avand de-a lungul timpului si rolul de asistent manager de proiect, manager de proiecte, responsabil eveniment.


Dumitru Pusiera, consilier juridic


Nicoleta Rata, expert

Nicoleta Rata este director adjunct al Fundatia Parteneri pentru Dezvoltare Locala din 1996 pana in prezent.
Formator si consultant dezvoltare organizationala in cadrul Fundatia Parteneri pentru Dezvoltare Locala.

Nicoleta Rata este arhitect, cadru didactic asociat la Universitatea de Arhitectura Ion Mincu, formator si formator de formatori national si international in urmatoarele domenii: Planificare Strategica Participativa, Comunicare si relatii externe, Managementul Serviciilor Publice, Managementul Conflictelor, Leadership, Management Public, Managementul Schimbarii, Negociere, Dezvoltare Organizationala.

Nicoleta Rata este expert international al ONU- Centrul pentru Asezari Umane (UN Habitat) pentru dezvoltare de manuale de instruire, design si conducere programe de instruire, politici de dezvoltare urbana, management urban si administratie publica. A dezvoltat materialele si manuale si a condus programe de instruire pentru trainerii si facilitatorii implicati. A dezvoltat si implementat peste 50 de programe internationale de instruire.


Florin Pasatoiu, expert
Florin Pasatoiu a absolvit Facultatea de Litere a Universitatii din Craiova si a obtinut titlul de Master in Stiinte Sociale si Studii Europene la Universitatea din Aalborg, Danemarca. Teza ce urmeaza sa afirme completarea stagiului doctoral se axeaza pe domeniul Dezvoltarii si Modernizarii Sociale.

In prezent, Florin Pasatoiu este lector la Facultatea de Stiinte Socio-Umane a Universitatii din Craiova si coordonator al Departamentului de Proiecte si Cercetare.

Florin Pasatoiu a beneficiat pana acum de trei burse de tipfellowship: German Marshall Fund of the United States of America (in Statele Unite ale Americii, 2008); European Foundation Centre (in Italia si la Strasbourg, in 2007); si cu Misiunea Diplomatica a Romaniei la Uniunea Europeana (in Bruxelles).

Florin Pasatoiu este membru fondator al mai multor ONG-uri, desfa?urand o activitate de peste 12 ani in calitate de expert in advocacy si pilotand numeroase studii de cercetare ce promoveaza procesele democratizarii si consolidarea societatii civile in Balcanii de Vest, Caucaz, America Latina si Africa de Sud.

In activitatea de specialitate, Florin Pasatoiu este implicat in publicarea de studii stiintifice la nivel national si international si in derularea unor proiecte din fonduri structurale europene. Preocuparile sale de cercetare vizeaza, printre altele, politicile regionale europene, interactiunea dintre mediul de afaceri si societatea civila, administratia publica locala si participarea organizatiilor societatii civile in guvernarea locala, dezvoltarea comunitara, regenerarea economica si sociala a zonelor defavorizate si ac?iuni de voluntariat.

In prezent, este manager al proiectului Modernizare si Performanta in Administratia Publica Locala, implementat de Facultatea de Stiinte Sociale, Universitatea din Craiova, si finantat de catre Ministerul Administratiei si Internelor prin POS DCA.

 

Radu Petcu, expert
Radu Petcu a absolvit Facultatea de Stiinte Politice si Administrative a Universitatii din Bucuresti, modulul in limba engleza, promotia 2003 si este licentiat in Teorie si Filosofie Politica. Stagiul de pregatire doctorala a fost incheiat in cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative, Bucuresti, urmand sa fie sustinuta teza cu titlul "Teoria Lustratiei, intre normativitate si practica".

Radu Petcu este in prezent cadru al Universitatii din Craiova, in calitate de lector la Facultatea de Stiinte Socio-Umane, Catedra de Sociologie, unde desfasoara activitate didactica, de studiu si de elaborare a unor lucrari stiint?ifice cu publicare in reviste de specialitate nationale si internationale.

Din 2009, Radu Petcu este membru fondator si director executiv al Institutului pentru Politici de Dezvoltare, ONG cu sediul in Craiova. Orizontul de cercetare in cadrul IPD cuprinde domenii de interes diverse, precum: Stiinta politica si Filosofie politica, Teoriile democra?iei, Formarea si consolidarea societatii civile, Regimuri de tranzitie, Teoriile dezvoltarii si modernizarii, Procesele globalizarii. O serie de proiecte cu finantare nationala sau europeana, in curs sau deja incheiate, vizeaza urmatoarele coordonate de cercetare: relatia dintre administraaia publica locala si sectorul ONG; modernizarea si performanta in administratia publica; cetatenia activa si promovarea atitudinilor participative in practica democratica a tinerilor; evaluarea capacitatii parteneriale a organizatiilor societatii civile in elaborarea politicilor publice; responsabilitatea sociala corporatiste si stimularea mediului de afaceri local; cooperarea trans-frontaliera in vederea dezvoltarii convergente; modele si tendin?e ale regionalizarii; oportunitati de modernizare sociala.


Daniela Plugaru, expert
Daniela Plugaru isi desfasoara activitatea in cadrul Fundatiei Parteneri pentru Dezvoltare Locala (FPDL) din anul 2000, ca manager de programe, trainer, facilitator si consultant, avand o vasta experienta in proiectarea programelor de instruire, pregatirea materialelor de instruire, conducerea programelor de instruire si a atelierelor de lucru, consultanta si asistenta tehnica, pentru reprezentantii administratiei publice locale, ai organizatiilor neguvernamentale, in cadrul a peste 30 de programe si proiecte, atat in Romania, cat si in tari din Europa Centrala si de Est (Croatia, Kosovo, Macedonia, Ungaria, Republica Moldova).

Domeniile de expertiza sunt: arta conducerii in administratia publica locala (comunicare, negociere, luarea deciziilor, rezolvarea conflictelor, elaborarea politicilor etc.), managementul general in administratia publica locala (cultura organizationala, dezvoltarea resurselor umane, planificarea strategica, imputernicirea comunitatii)elaborarea in cadrul unor procese participative a strategiilor de dezvoltare locala,evaluarea capacitatii organizationale pentru organizatii neguvernamentale, scrierea si managementul proiectelor, dezvoltare organizationala (evaluare organizationala, planificare strategica, cultura organizationala, managementul si dezvoltarea resurselor umane, managementul relatiilor cu comunitatea etc.).

 

Doru Cristian Bularda, expert

Doru Cristian Bularda isi desfasoara activitatea in cadrul Fundatiei Parteneri pentru Dezvoltare Locala (FPDL) din anul 1994, ca manager de programe, trainer, facilitator si consultant, avand o vasta experienta in proiectarea programelor de instruire, pregatirea materialelor de instruire, conducerea programelor de instruire si a atelierelor de lucru, consultanta si asistenta tehnica, pentru reprezentantii administratiei publice locale, ai organizatiilor neguvernamentale, in cadrul a peste 30 de programe si proiecte, atat in Romania, cat si in tari din Europa Centrala si de Est (Croatia, Republica Moldova).

Domeniile de expertiza sunt: arta conducerii in administratia publica locala (comunicare, negociere, luarea deciziilor, rezolvarea conflictelor, elaborarea politicilor etc.), managementul general in administraaia publica locala (cultura organizationala, dezvoltarea resurselor umane, planificarea strategica, imputernicirea comunitatii), elaborarea in cadrul unor procese participative a strategiilor de dezvoltare locala, evaluarea capacitatii organizationale pentru organizatii neguvernamentale, scrierea si managementul proiectelor, dezvoltare organizationala (evaluare organizationala, planificare strategica, cultura organizationala, managementul si dezvoltarea resurselor umane, managementul relatiilor cu comunitatea etc.)

Galerie poze